torsdag 30. juli 2009

Hotell i Bangkok

Selv om jeg for det meste bor på rimelige hotell har jeg innimellom kostet på meg litt luksus.

Sheraton Grande i Sukhumvit kan definitivt anbefales, ellers liker jeg også veldig godt The Landmark også i Sukhumvit.

Av en eller annen grunn liker jeg meg best i Sukhumvit Rd selv om jeg også har bodd i Silom og
Khaosan Road, den norske ambassaden ligger forresten i Sukhumvit Rd. Det samme gjelder for Soi Cowboy og Nana Plaza hvis en er ute etter litt natteliv.

Det er heller ikke mer enn 10-12 minutter med Taxi til Silom og Patpong for shopping eller uteliv, Khaosan er heller ikke langt unna.

Lumpini Park er rett rundt hjørnet, samme for Suan Lum Night Bazaar, alle verdt et besøk.

Jeg har også bodd på endel rimeligere hotell som Nana Hotel, Bangkok Inn og The Ambassador, alle greie nok til sitt formål.

Nå har vi hus i Bangbuathong (30-40min med taxi) så behovet er ikke det største lengre :)

1

1 kommentar:

  1. et hotel som jeg bruker når jeg er i Bangkok som snart får sky train rett utenfor døra er www.nasavegashotel.com litt over hundre kroner for en natt.

    SvarSlett